Wednesday, January 5, 2011

Skor Hidup- Manchester United vs Stoke City

(((Refresh browser anda sentiasa)))
Terima kasih kepada yang sertai kami di blog mahu pun di twitter, jangan lupa sembahyang Subuh ya. Ciao.

Dan masih klasemen, kikiki.

TAMAT! Tiga mata untuk Manchester United, rekod tanpa kalah berterusan, Glory Glory Man United!!!!!!!!!!!!

Tiga mata hampir pasti, begitu juga dengan kedudukan di puncak liga.

Minit-minit akhir perlawanan.

91:30'- Hantaran Nani gagal disudahkan Owen.

88:50'- Rafael tergolek sampai terhantuk papan iklan.

85:41'- Satu lagi sepakan penjuru untuk M.U.

85:05'- Sepakan Nani terkena pertahanan Stoke, sepakan penjuru untuk M.U.

77:50'- Dua pertukaran serentak oleh Manchester United, Carrick menggantikan Gibson, Owen masuk menggantikan Chicharito.

75:00'- Stoke melakukan pertukaran, Fuller masuk menggantikan Jones.

Sebenarnya saya sangat mengantuk ketika ini. Kalau tak kerana arahan Daniel SokerLeaks dah lama saya tengok kat rumah, kemudian biar tv tengok saya.

66:48'- Chicharito ofsaid.

2-1 ketika ini.

Nani seperti dijangka Hiro akhirnya menjaringkan gol kedua M.U, hasil satu rembatan dari luar kotak penalti.

GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLllll

56:50'- Percubaan Nani terkena pertahanan Stoke. Sepakan penjuru untuk M.U. Tak berbahaya pun.

Hantaran Tuncay berjaya ditanduk Whitehead untuk gol penyamaan Stoke City.

DAMNNNNNNNNNNNNNN

Separuh masa kedua bermula.

Kembali untuk separuh masa kedua. Glory Glory Man United sedang berkumandang di Old Trafford.


M.U dihadapan dengan jaringan tunggal Hernandez pada minit 27'

Pekene nasi goreng pataya masyuk ni..Kah Kah Kah.

Sigg sedang ralit bertwitter disamping melayan awek. Celake betei.

Tamat separuh masa pertama. Saya nak membakar rokok seketika. Kembali selepas ini. M.U 1 Stoke City 0.

M.U penguasaan bola 63 peratus setakat ini dan Stoke 37 peratus.

44:40'- Pak Alex mula mengunyah chewing gum.

Saya baru saja tunjuk jari tengah kat Siggplus. Faking sungguh perangai dia di twitter.

40:00'- Main ragbi amende Etherington???

Oh ya, Siggplus turut ada sekali. Beliau kaver liputan di twitterjaya.

Gua hentak juga Hiro ni karang. Nasib baik satu kem.

Dah gol. Pekene kopi sedak ni- Hiro

Gua memang lama nak beli Hernandez main dalam Football Manager 11 ni- Hiro

Hantaran Nani berjaya disudahkan oleh Javier Hernandez untuk gol pertama Manchester United. M.U 1 Stoke City 0.

26:20'- GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24:40'- Salah jangkaan, sekali Ryan Giggs yang ambil sepakan. Jadi saya tidak menaruh harapan yang tinggi pada bakal pesara ini. Ya, saya tepat di situ.

24:00'- Robert Huth cemerlang mengawal Berbatov. Namun, sepakan percuma kini untuk Manchester United. Nani akan mengambil sepakan.

21:30- Berbatov terlepas peluang menjaringkan gol, adakah perangai flop beliau kembali???

Rio Ferdinand dan Wayne Rooney tidak bermain hari ini ya. Mungkin simpan untuk aksi Piala FA menentang pasukan klasik, Liverpool Ahad ini.

18:32- Sepakan penjuru untuk Manchester United. Membazir punya sepakan

Ok, terus ke perlawanan. Menang ke, kalah ke, seri ke, Manchester United tetap di puncak liga. ye dak?

Separuh akhir Piala Suzuki pun TV1 lambat sampai setengah jam, apa ada hal, ye dak?

Hai

9 comments:

►AdamXis◄ said...

he3...siaran langsung tuu...(^^,)

Mira Hana said...

HAHA..sumpah tak leh bla tls dari bawah ke atas...klasik gile

shira said...

gua bangga !! gua bangga !! seminggu tidur pakai baju T Man U.. woha !

nadira said...

boooo Man U!!

hiro said...

no 5 xklasemen..

MOFASAD said...

bosan betul entri ni

nyzm said...

man utd main terklasemen pagi tadi

ajim said...

wakakaka...t'baik.leh demand tuk mana2 match tak?aku nak arsenal vs man city..haha..

Mohd Shafiq Izwan B Abdullah said...

pergh tulis dr bawah ke atas. lenguh biji mata.haha.