Monday, January 23, 2012

Luahan Hati Henry


"Emmm... sejak saya berada di Arsenal, lepas tu keluar Arsenal dan datang balik Arsenal, Manchester United lah ancaman terbesar Arsenal. Sungguh power pasukan itu. Saya kecewa Alex Ferguson tak berminat dengan saya,"



"Aduhhhhh!!! Kalah lagi dengan Manchester United? Emmm... kiranya aggregate 3-10 la ni. Kodi nyeewww.. Tempat sendiri pun kalah? Emmm....,"



"Emmm... Arsenal ni memang tak ada masa depan lah. Patut pun Nasri, Clichy dan Fabregas blah,"




Itulah antara luahan hati Thierry Henry selepas menonton perlawanan Arsenal-Manchester United awal pagi tadi. 




______________________________________________

Selamat Tahun Baru Cina daripada kami, SokerLeaks!

3 comments:

janxxx said...

i like..terbaeks,,hahaha..

Thaqif Ismail said...

emm...ni je? gua sebenarnya mengharapkan nganjingan yang lebih berkualiti dan kaw2. tapi kalau ni je yang terbaik, gua baca kan jela...

Abi-iRFAN said...

Nganjingan yang tak berkualiti hanya sesuai untuk team yang tak ada kualiti sahaja. Arsenal contohnya.