Tuesday, January 31, 2012

Selamat Ulang Tahun Yang Pertama!




Hari ini genaplah setahun Torres berada di Chelsea!
Dengan rekod jaringan sebanyak 5 gol dalam 43 penampilan, ianya sesuatu yang perlu dibanggakan oleh penyerang yang bernilai 50 juta Pound ini! *tumbuk perut sendiri.
Tahniah! *tumbuk muka sendiri.

9 comments:

El said...

jangan main-main. Gol dia berharga 10juta setiap satu. mahal tu

azfar hranica said...

apa piala yang dia menang dengan chelsea ??

adzwanahmadi said...

tak penah menang piala..

p/s: bro torres..wa sokong lu bro..

Cob Nobbler said...

tu pun kena ada akak main bola jaring tolong ajarkan dia gol.

ekabukanmakcikkau. said...

haha tulah kemaruk sangat nak menang kan dah jadi totally a loser!

azfar hranica said...

adzwan : aku tau tu.saje nak menganjing si tores ni cakap besar nak menang piala.kat liverpool pun tak menang piala apatah lagi chelsea

Nizam Aziz said...

i love abam torreh so much ! hahaha.

KhaiRin - anies said...

cian...nmpk nyer mulut ku sgt masin ms dia pindah dulu...hhahahahahahahah ko tgk je la kami p wembley nnt

AsRI Khal'D said...

hai abam toleh..