Monday, January 3, 2011

Temubual Eksklusif SokerLeaks Bersama Khairul Fahmi Che Mat


Gua dapat assignment daripada boss SokerLeaks untuk buat temubual dengan pemain panas Harimau Malaya, Khairul Fahmi Che Mat. Dengan menggunakan kabel bawah tanah yang ada, gua berjaya dapatkan nombor henpon beliau. Tanpa ragu-ragu gua sms Khairul Fahmi Che Mat untuk buat temujanji. SMS dibalas selepas 30 saat. Sungguh pantas! Beliau bersetuju untuk ditemubual oleh gua dan kami menetapkan tarikh mengikut persetujuan beliau. Ikuti temubual bersama Khairul Fahmi Che Mat eksklusif untuk semua pembaca SokerLeaks.

SokerLeaks: Apa khabar lu sekarang? Masih berada di awang-awangan atau dah stabil?
Khairul Fahmi: Alhamdulillah gua sihat. Sekarang masih dalam mood teruja dan gua tak tahu bila nak habis feel ni. Tapi menang AFF Piala Suzuki hari tu memang paling pure dia punya feel.

SokerLeaks: Ok, sebelum gua teruskan, lu nak gua cakap KL ke nok kawe kecek Kelate?
Khairul Fahmi: Cakap KL pun gua takde hal tapi kalu demo reti kecek Kelate koho molek, sedak sikik. (Cakap KL pun gua takde hal tapi kalau lu reti cakap loghat Kelantan lagi syok)

Untuk memudahkan pemahaman lu orang seme, gua translate temubual dalam loghat Kelate tersebut ke cakap KL! KL y'all!

SokerLeaks: Ok, soalan intro. Macam mana lu boleh berkenalan dengan cik Jejari Runcing?
Khairul Fahmi: Gewe gua orang KL kalau nak tahu, urban bro. Le ni stadi kat Kelantan dan kami saling mengenali beberapa tahun sudah melalui kawan. Sekarang hubungan gua dengan dia dah masuk 1 tahun 4 bulan 3 minggu. 143 beb! Maksud dia I Love You! Hehehe..

SokerLeaks: Sape mengorat sape?
Khairul Fahmi: Gua yang mengorat dia sebab gua rasa dia punya love kat gua memang true. Masa takde sorang pun orang luar yang kenal gua sebagai pemain bola sepak, dia dah kenal dan minat gua sebagai player bola. Daripada situ cinta gua dengan dia berputik dan berbuah. Ceewaaaah!

SokerLeaks: Eleh, makwe lu ada kat sebelah kemain lagi lu punya jawapan, nak jaga hati letteww! (kata gua sambil jelir lidah :D)
Khairul Fahmi: Eh, tak la. Semua jawapan gua tadi memang true dari lubuk hati gua yang dalam. Gua profesional beb. Jawapan gua pun profesional. Cewaaahh lagi!

SokerLeaks: Ok lah kalau macam tu. So, BM dapat berapa masa SPM?
Khairul Fahmi: Dapat kredit.

SokerLeaks: Kredit tu berapa?
Khairul Fahmi: Entah, serius gua dah tak ingat. Tapi sebagai anak Melayu tulen, gua tak fail BM, ok la tu kan?

SokerLeaks: Ambik aliran sains ke sastera time SPM?
Khairul Fahmi: Erm..erm..rahsia.

SokerLeaks: Sebagai anak jati Kelate lu memang terer speaking kelate, macamana pulak cakap luar?
Khairul Fahmi: Cakap KL? Sikit-sikit tu boleh la.

SokerLeaks: Ha, cuba la cakap sikit.
Khairul Fahmi: Saye pandai cakap KL sebab makwe saye orang KL dan kawan-kawan saya ramai jugak dari KL, so its not a problem for me...well, you know me (jawab KFCM sambil mengangkat sedikit bahu dan menelengkan kepalanya sedikit ke kanan)

SokerLeaks: Perghh..mantap! Suka pergi clubbing?
Khairul Fahmi: Gua jawab pendek je, tak.

SokerLeaks: Ok, syukur. Itu gua suka. Penyanyi yang paling lu minat sape?
Khairul Fahmi: Amy Search, sebab suara dia meletop, true rocker! Dia pun member baik dengan tok guru kita, so lagi gua suka.

SokerLeaks: Apa pulak band pujaan lu?
Khairul Fahmi: Gua memang minat dengan Search, tak ada lain.

Sokerleaks: Lu minat Search sebab lu minat Amy?
Khairul Fahmi: Tak lah, gua minat Search sebab memang Search bagus, legend tu beb! Amy naik pun sebab Search, so memang gua true dengan Search.

SokerLeaks: Apa pendapat lu tentang kemerosotan Chelsea secara mendadak?
Khairul Fahmi: Gua tak follow sangat BPL, so gua tak tau nak komen. Gua harap, belilah player power-power dan mahal-mahal lagi. Kalau nak player murah tapi power, carilah kat Malaysia..keh keh keh.

SokerLeaks: Erm, lu memang nak main posisi kiper ke?
Khairul Fahmi: Masa kecik dulu ada jugak try main posisi lain. Tapi bila dah serius main bola, sejak daripada sekolah rendah gua dah start main kiper sampai sekarang. Terima kasih buat semua coach yang pernah latih dan ajar gua selok-belok ilmu nak jadi kiper ni. Jasa diorang seme sampai bila-bila pun akan gua kenang.

SokerLeaks: Ok, soalan ni ramai juga nak tahu, suka tak sultan bola?
Khairul Fahmi: Mestilah sukaaaa. Banyak jasa dia kepada bola sepak negara. Sekarang ni Harimau Malaya naik balik pun atas usaha gigih dan kesabaran dia.

SokerLeaks: Ok cukup. AJL nanti lu harap sape menang?
Khairul Fahmi: Gua harap dan gua rasa Black akan menang, tak pun Faizal Tahir.

SokerLeaks: Lu minat dengan Black?
Khairul Fahmi: Minat gilerrr bro!

SokerLeaks: Rajagopal kalau marah selalu kuar ayat mencarut ape?
Khairul Fahmi: Rajagopal tak mencarut, dia marah macam biasa je.

SokerLeaks: Selalu kena tengking?
Khairul Fahmi: Kena tengking tu dah biasa sangat. Ni bukan game orang pondan stok tak boleh kena tengking. Kena tengking tu yang buat kami jadi kuat dan semangat.

SokerLeaks: Pagi-pagi dengar Hot FM ke Sinar FM?
Khairul Fahmi: Dua-dua gua dengar.

SokerLeaks: Aiseh! Jawapan jangan la nak diplomatik sangat bro.
Khairul Fahmi: Eh mana ada, memang gua dengar dua-dua, tukar-tukar channel.

SokerLeaks: Yela, yela, gua buat-buat percaya. Erm, sape striker kat Malaysia yg paling lu gerun?
Khairul Fahmi: Of course la Mat Yo (merujuk kepada Norshahrul Idlan Talaha).

SokerLeaks: Takkan sorang tu je?
Khairul Fahmi: Lagi sorang Indra, sebab shooting dia mantap.

Sokerleaks: Lu layan Raja Lawak?
Khairul Fahmi: Layan, apesal?

SokerLeaks: Apa harapan lu terhadap Raja Lawak musim baru?
Khairul Fahmi: Gua harap lawak musim baru nanti lagi bagus dan mantap daripada yang sebelum ni. Yang sebelum ni dah bagus dah, tapi kalu ada lagi bagus tu lagilah bagus. Apa kebenda yang aku cakap ni? Ah macam tu la, buat lawak-lawak lagi padu la.

SokerLeaks: Apa rahsia paha lu putih melepak? Ada pakai bedak sejuk kat paha sebelum tidur?
Khairul Fahmi: Kah kah kah! Paha ni melepak sejak azali, takde rahsia apa-apa. Tak caye, tanyalah bapak gua. Dia tengok paha gua dari kecik dulu lagi. Apa barang main bedak sejuk! Hahaha

SokerLeaks: Dulu lu rambut panjang macam Yakuza, kemain lagi tau! Erm, menyesal tak potong rambut?
Khairul Fahmi: Tak menyesal la, sebab masa gua botak kepala tu pun tahun 2009, masa tu sebab nak pergi umrah.

SokerLeaks: Oh, alhamdulillah, sejuk perut gua dengar.
Khairul Fahmi: Ada rezeki nanti insyaAllah gua nak naik haji pulak.

SokerLeaks: Alhamdulillah, sejuk perut gua dengar.
Khairul Fahmi: Dan kalau ada rezeki dan sampai jodoh, insyaAllah gua nak bina mesjid.

SokerLeaks: Alhamdulillah, sejuk perut gua dengar.
Khairul Fahmi: Hahaha, dari tadi sejuk perut, nak sejuk sangat letak ais batu la brader. Hahaha

Suasana hening seketika, cengkerik berlagu riang. Gua togok air mineral sejuk beberapa teguk.

SokerLeaks: Alhamdulillah, ini baru betul-betul sejuk perut gua. Ok, kita sambung, apa perancangan kerjaya lu dalam tempoh 5 tahun?
Khairul Fahmi: Kalau ada rezeki kelab luar negara panggil, gua memang nak main luar. Kalau dalam liga Malaysia setakat ni rasanya gua nak setia dengan Kelantan. Tapi tu la, semua bergantung pada keadaan.

SokerLeaks: Kami geng SokerLeaks rate lu punya perfomance 8/10. Lu puas hati dengan perfomance sekarang?
Khairul Fahmi: Gua rate diri sendiri 6/10. Gua muda lagi, sumpah banyak lagi nak kena belajar. So, kalau gua teruskan dengan progress sekarang, insyaAllah gua nak kejar rate 9.5/10, barulah tip top. Nak dapat 10 tu tipu sangat la kan?

SokerLeaks: Haah tipu tak agak-agak la kalau nak rate 10/10 tu. Lu suka makan budu?
Khairul Fahmi: Nate apo tanyo oghe kelate suko make budu ko dok, feveret tu boh! (Apa gila tanya orang Kelantan suka makan budu ke tak, itu feveret gua tu bro!)

SokerLeaks: Lu kenal Hanis Zalikha?
Khairul Fahmi: Kenal, blogger femes tu bro!

SokerLeaks: Dia cantik tak?
Khairul Fahmi: Hehehehe..bodoh punya soalan.

SokerLeaks: Kikiki. Lu tahu tak Nora Danish pernah tweet 'sweetheart XOXO' pasal lu, suka?
Khairul Fahmi: Biasela, mestilah gua suka. Nora Danish kemain top lagi tweet macam tu untuk gua, sape tak suka? Tapi gua profesional. Secara personal memang takde lebih-lebih la..ermmm..dok tahu la..hahaha.

SokerLeaks: Ok cukup. Nanti bangga tak sudah Nora Danish kalau cerita pasal dia lebih-lebih. Erm, apa respond lu pasal ada orang yang buat page facebook benci lu punya makwe?
Khairul Fahmi: Gua malas nak amik port, gua buat tak tahu je. Makwe gua pun steady je, tak de hal la. Tak penting pun kan? Makwe gua bukan buat salah apa pun. Tapi gua harap-harap kalau boleh tu tak payahla. Kalau nak teruskan jugak, go ahead!

SokerLeaks: Selama ni ada niat atau berangan nak carik awek artis?
Khairul Fahmi: Takde la. Sape la gua ni nak ngorat artis. Tapi kalau artis-artis Hollywood tu ok jugak rasanya. Hahaha. Tapi tu la, memang takde gua berangan nak usha artis.

SokerLeaks: Tak beragak pulak lu punya jawapan, takpe, gua doakan yang bagus-bagus untuk lu. Sape artis wanita paling diminati dalam negara?
Khairul Fahmi: Kalau pelakon tu gua minat gila babi dengan Fauziah Nawi, dia ni bawak watak mak-mak memang kelas! Kalau bawak watak sedih-sedih pulak confirm berhantu. Gua respek gila dengan dia. Kalau penyanyi pulak gua pilih Dato' Siti sebab..ahh, sape tak tahu kehebatan dia? Takyah la gua explain lagi.

SokerLeaks: Sekarang lu pakai kereta apa?
Khairul Fahmi: Sekarang pakai kete Kancil je bro.

SokerLeaks: Itu sebelum nama lu naik, sekarang nama dah naik, gaji pun takyah tipu la kalau tak naik sama. Sekarang rezeki dah meletup ni takkan tokse tukar kereta?
Khairul Fahmi: Gua rasa tak lagi. Buat masa ni gua plan nak beli kereta untuk mak bapak gua dulu. InsyaAllah nanti-nanti kalau ada rezeki lebih gua tukar la kancil tu jadi bapak kancil.

SokerLeaks: Wow, sungguh mithali juga lu ni brader. Lu hisap rokok?
Khairul Fahmi: Dulu hisap jugak, tapi dah lama berenti. Iya la, nak jadi sportman kena elak benda-benda tu kalau nak karier bertahan lama.

SokerLeaks: Cewaaahh! Kemain lagi semangat. Rasa-rasa semangat macam ni boleh simpan lama tak? Ke hangat-hangat chicken shit je?
Khairul Fahmi: InsyaAllah gua jaga apa yang patut. Main bola ni periuk nasi gua sekarang sampai gua hujung karier, so benda-benda yang tak patut tu gua akan cuba elak.

SokerLeaks: Apa komen lu pasal fans Indon yang kata Malaysia malingshit apa semua tu?
Khairul Fahmi: Gua tak heran la benda tu. Kalau nak ikut masa kat Indo hari tu lagi teruk kena maki dengan orang-orang sana. Gua pun tak tahula nak cakap apa, pada gua kalau kita kalah, terimalah dengan hati terbuka. Tapi kalau nak kutuk-mengutuk jugak macam tu, terpulanglah.

SokerLeaks: Nak cerita pasal orang sana memang 3 hari punya surat khabar pun tak habis. So gua pun rasa lantak diorang lah. Yang penting kita dapat piala, ye dak?
Khairul Fahmi: Ye sangat la tu, itu yang paling penting.

SokerLeaks: Lu tahu tak lu ada peminat-peminat gay kat luar sana, so apa pesanan lu kepada diorang?
Khairul Fahmi: Terus terang gua cakap yang gua ni lurus, macam pembaris. Gua tak minat lelaki sama jenis. Tapi kalau dah suka tu tak boleh la gua nak larang.

SokerLeaks: Lu pernah pakai seluar dalam lebih 3 hari?
Khairul Fahmi: Tak pernah. Lebih 2 hari pun tak pernah. Sebab tiap-tiap hari gua tukar spenda 3 kali.

SokerLeaks: Wow! Gila babi betul?
Khairul Fahmi: Hahaha. Iya la, gua kan training bola, so kena la tukar 2-3 kali sehari. Logik la tu bro.

SokerLeaks: Make sense, tak terpikir pulak gua. Ok, apa pasukan luar negara yang lu sokong?
Khairul Fahmi: Gua peminat setia Bayern Munich. BPL gua tak layan sangat. La Liga pulak gua sokong Barcelona.

SokerLeaks: Real Madrid?
Khairul Fahmi: Tak berapa, sebab rival Barcelona.

SokerLeaks: Cis, gua fan Real derr, terasa gua. Takpe, so team BPL mana yang paling lu rasa cap ayam dan paling lemau macam beskot masuk angin?
Khairul Fahmi: Macam gua cakap tadi gua tak berapa layan BPL, tapi daripada apa yang gua tengok, gua pilih Liverpool sebagai team paling Ayam Brand. Jersi tu pun elok tukar daripada 'Standard Chartered' jadi 'Standard Ayam'. Kah kah kah! (kemain lama lagi KFCM gelak masa ni, gua tunggu je bila nak habis).

SokerLeaks: Ok dah letteww gelak. Gua nak tanya soalan lain pulak ni.
Khairul Fahmi: Hehehehe, tak tahan bro. Lawak, lawak.

SokerLeaks: Ok cukup. Lu pernah kentot masa game?
Khairul Fahmi: Ada.

SokerLeaks: Huraikan.
Khairul Fahmi: Iya la, time game rasa nerves tu memang tak boleh nak elak. Jadi kadar angin yang nak keluar tu pun mesti bertambah. So, kalau gua rasa nak kentot tu gua kentot je la. Bukan orang tau pon. Hahaha.

SokerLeaks: So game lepas ni kalau gua tengok lu sengih sorang-sorang kat pintu gol masa tak kena serang tu gua dah boleh agak yang mesti lu tengah kentot itu jam. Ok?
Khairul Fahmi: Takdok hal boh! (Takde hal la bro!)

SokerLeaks: Ok, soalan last daripada kami. Apa perancangan peribadi lu?
Khairul Fahmi: Plan nak tunang dengan cik jejari Runcing tapi kena tengok jadual kerja. Iya la, dia pun lagi setahun setengah nak habis belajar. Gua malas nak kacau stadi dia. Gua tunggu dia habis stadi dulu.

SokerLeaks: Jap, kemain setia dan yakin sekali gua tengok statement lu tu.
Khairul Fahmi: Bro, gadis ni la yang follow gua dari bawah. Masa gua main Piala Presiden dulu dia dah kenal gua. Masa gua tak tahu gua nak naik macam sekarang lagi dia dah sapot gua, apa nak lagi?

SokerLeaks: Ok kemas! Gua mewakili pihak SokerLeaks ucapkan tahniah lagi sekali atas kejayaan itu hari dan atas kecemerlangan lu jaga gawang gol negara kita. Pesanan daripada gua, kalau ada rezeki tu kahwin la cepat, ramai gadis tengah que kat luar sana tu. Kang tak pepasal jadi macam kes Mawi, haru derr!
Khairul Fahmi: Terima kasih bro. InsyaAllah benda yang baik tu akan ditunjukkan jalan daripada tuhan.


Pihak SokerLeaks sangat teruja dengan sikap jatuh ke bumi Khairul Fahmi. Kami doakan kejayaan anda dalam karier. Semoga dapat terus meneraju kejayaan Harimau Malaya hingga terubat sakit dan kepingin peminat bola sepak tanahair untuk kejayaan yang seterusnya. Teruskan progress anda, kami akan sentiasa menyokong!

Disclaimer: Temubual di atas bukan rekaan semata, ianya pure daripada tekak pengulas, tekak KFCM dan keyboard SokerLeaks. Semuanya hasil temubual yang berlangsung selama lebih kurang 30 minit pada 2/1/2011 daripada pukul 12.40 tengahari hingga 1.10 tengahari.

130 comments:

Paan Ovrtd said...

dan2

Unknown said...

smalam die wat majlis kenduri kendare kat umah die..pehal ko tak pergi..ehehe

Anonymous said...

smart doh..

Linglung said...

gua interview dia kol 12.40 tengahari. Gua tanya jugak pasal majlis kenduri kesyukuran semua tu, tp dia cakap mak bapak dia tengah siap2 nak buat..so xtau lagi bila

Disclaimer: Temubual di atas bukan rekaan. Semuanya hasil temubual yang dijalankan pada 2/1/2011 pada pukul 12.40 tengahari.

Azrul Hisham said...

terbaik ahh....thumbs up :D

Unknown said...

good job! sangat mantap!

z.u.h.a.s.l.i.n.d.a. said...

haha.tekun gile aku baca sampai habis.cayalah la beb..sangat menarik !

*gelak kecil*

chombi said...

wahh..ini yg kami nak baca..weee :)

Dyna Yvonne said...

pergh.semat semat.hehe

Anonymous said...

nak nombor pelissss..hehhe

Ariffin Janal said...

hahahaha gile pnjg !

Cob Nobbler said...

bila si Khairul Fahmi nak datang office?proper interview la bai.ni pakai2 calling2 ni macam takde protokol la pulak.kita harus professional.

haha nais wan!

Linglung said...

Anon- tengs derr. terus sapot kami :)

Azrul Hisham - TQVM :) layan ~

Shah - TQVM jugak..jgn lupa folo rapat-rapat :)

z.u.h.a.s.l.i.n.d.a. - terima kasih zue, sokongan anda buat kami lagi semangat :)

chombi - nanti kami bawak yg lagi best utk lu orang seme :)

Dyna Yvonne - tengs beb :)

Anon - nombor tu dah janji pegang elok2, sorry..hehe

Ariffin Janal - 40 menet punya interview..mmg panjang..haha

Linglung said...

Cob Nobbler - bajet kita kena longgar dulu.. kamera DSLR dah ada? walkman nak rekod dah ada? kena cari sponsor cepat ni..haha

deus X machina said...

keh keh keh

Mimie.Candy Cane said...

temubual yang sangat trueee..good job linglung..

faizul said...

boleh tahan letup juga sokerleaks ni.

eqacashperlala said...

kelakar dol
berair mata aku!

papepun, style aaa interview ni

Anonymous said...

hahaahaha
lawak ah. gua suka kat blog ni.
all the best soccer leaks

gua yakin blog neh bleh jadi femes mcm khairul fahmi dan aweknya jugak

-peminat misteri-

ahmadon the don said...

haha..good job sokerleaks!

Leplep said...

nak gua interview zainal abidin hassan x?gua dgn mamat tu boleh tahan kamcing jugak..

Unknown said...

dammit gua suka entri nih..sempoi walaupun tipu terang terangan..hahaha

Daniel Sokerleaks said...

cantik sikit ichigo, ni betul punya interview. ayat saja yang diolah.

puaka, interview je, tapi ikut tema sokerleaks- membongkar rahsia bolasepak.

Linglung said...

Aiseh..temubual di atas adalah pure dari tekak pengulas, tekak KFCM dan keyboard SokerLeaks..semua pure.

Disclaimer: Temubual di atas bukan rekaan. Semuanya hasil temubual yang dijalankan pada 2/1/2011 pada pukul 12.40 tengahari hingga 1.10 tengahari.

Mohd Nor Quiyyum said...

bab liverpool tu mmg ak pangkah

HaiDa HiDa said...

baca temubual ni, rasa macam pergi temubual KFCM sendiri.. jujur dan ikhlas jawapannya.. tergelak sorank2 pn ada gak ni.. syabas KFCM..

Unknown said...

ye ke pure interbiu..gua ingat rekaan semata2..cowiiii...ampun2..huhu

master said...

benda xde dlm paper mcm ni yg gua nak! KIU bro-bro

adre said...

panjang mcm ni gaya pun gua baca sampai habis! celaka sungguh..nais wan!

AlpocodelaCruz said...

ha ha ha! cilakak!

apa soalan spenda dgn kentut pun lu tanya?

cadangan skit bro, header tu kalau boleh buat la design lain. Asal bola je guna font mcm tu. sokernet pun dah rupa itu.

cadangan jah! hi hi!

lps ni interview rajagopal kalau berani!

Linglung said...

Mohd Nor Quiyyum - kahkahkah! pada gua, bukan 'standard ayam' tapi 'standard kampung' derr..hahaha..

HaiDa HiDa - follow kami rapat-rapat, byk lagi kami akan bongkar nanti

Ichigo Miro - true and pure from sokerleaks :)

master - tengs derr :)

adre - TQVM!

AlpocodelaCruz - soalan spenda dgn kentut tu kami jamin takkan ada dalam mana2 media lain

pihak admin tengah nak ubah layout/design blog..kita tgk nnt mcmana

cdgn lu kami terima baik :) thanks!

part interview Rajagopal tu kami akan usahakan, tapi tak janji..kalau ada rezeki, kami ON.. :)

HaqitaAbidina said...

Mantaapppp. i loike! Haa, bagus, temubual paling santai. Tak la macam temubual lain, mak ai skema!



Btw.nice, Keep it up bro!

budak kecik said...

nak percaya ke x nih...

tp betul ke weyh??

Linglung said...

Atiqah Abidin - tengs derr..kami akan teruskan benda ni kat atas ;p

buDAK keCIK - percayalah dengan kami :)

AzRin Kamaludin said...

terbaik la SokerLeaks !!
huahuahua!!! gua gelak tak habis nie..
soalan tak patut tnya pun lu tnya..
btw Gud Job!

(sambung gelak lagi..ahahahahaha!!!!)

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

best2. akan ku promote ini blog hehe

-MsGoodNite- said...

Linglung - Tenkiu derr, tanyekan soklan gua kpd KF. Dan gua sgt2 la teruja sbb KF pun sokong Barcelona.. Hola! Kah kah kah!

AwEk TaRaBaS said...

kehkeh...aku plg suke time kentut tue...siap kene huraikan...hahahaha sempoi

Razman said...

sekarang aku nak temubual kau linglung. kenapa mesti tanya pasal peha? adakah kau gay dan berhajat utk pncut di atas peha beliau?

Puan Besar Shag Yahaya said...

Haha. Terbaik kot entri ni. Cayalah! :D Mai dari belog Rina.

http://shagcomot.blogspot.com/

Anies Anessa said...

gila ah...KFCM tue

khairul farhan said...

bereh sek kito

A*C*A*N said...

;-)

Kelah boh....

Klu nok raybeng.... cari kawe deh...

Sale sket....

tuan director said...

haha lawaknya soalan
apa perasan lu dapat save penalti dari kapten indon?

mart gee said...

boot asic kaler merah dia lawa. weh, ubah soalan, tanyo lagu ni: mu suko president dan naib president FAM dok? haha

farah.razali said...

Sempoi habis dah ni, bro.
"Apa lagi nak ?" keh keh keh. Ayat tu gak yang buat aku teringat sampai sekarang. Serius depa nohh. Moga moga lepas ni Sokerleaks dapat buat liputan masa diorg tunang/kahwin - tukar format sikit, bro ;)


Psst psst, bila nak interbiew safee sali pulak ? HIHI.

lindaoff said...

Terbaeeek ar KFCH!^_^ Cayok

Unknown said...

haha...bab kentut tu yg tak leh blah...
haha...

Anonymous said...

good job sokerleaks.... memang terbaik dari ladang.. heehe

Anonymous said...

percaye jerlaa benda betul nie...
tgk nie kat belog Elia a.k.a awek fahmi...hehehe.Goodjob SoccerLeaks...panas nih!

klik ke Belog Elia

klo tak boleh...here

http://jejariruncing.blogspot.com/2011/01/temubual-eksklusif-sokerleaks-bersama.html

MuJE said...

aku tak caye aku berjaya habiskan baca dialog dua ekor ni...dem2

LynnAiza said...

1)entri ini mmg terbaikkk!!
2)soalan paha putih n kentot itu sgt tak boleh blaa..hahhaha..gelakgolekgolek..adesss~
3)mmg dow to earth abes la fahmi..like2..=)

Ms. Wanniey said...

haha... klakar baca... tp real ke ni??? erm...

Anonymous said...

Terbaik!!!!!!!!!!!!!!!

Yaya Azura said...

cayalah sokerleaks!terbaek!!dah jd follower ke 148...bley copy i/view nie tak??hihi..

cikady said...

terbaik lah..hoho... gud job..temubual la org len plak...safee ker..mat yo ker...amri yahya ...

Anonymous said...

ohbulan buat gossip

http://www.ohbulan.com/khairul-fahmi-suka-nora-danish-harap-black-atau-faizal-tahir-menang-ajl-25/

mimizuzuhaha said...

temubual yg best..terkekek-kekek aku gelak.
linglung terbaik lah.

Adyp Ibrahim said...

huhu...gud3.kalo sume cm ni, memg org salute la player2 kite.

Halu! slm kenalan.

Join me on my blog too.:)

Linglung said...

tengs awak seme yg menyapot Sokerleaks. utk soalan Razman, gua masih lurus mcm pembaris, sama macam KFCM..gua tak songsang lagi derr! haha

Tengs juga kepada Adam Xis yg backup kami. 2 link no boleh prove temubual ni pure ke tak pure:

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=178075135546551&id=137737622949285&ref=notif&notif_t=share_reply

http://jejariruncing.blogspot.com/2011/01/temubual-eksklusif-sokerleaks-bersama.html

Kpd yg bg cdgn utk intebiu next player tu akan kami cuba usahakan.

Linglung said...

thanks to ohbulandotcom as well :)

http://www.ohbulan.com/khairul-fahmi-suka-nora-danish-harap-black-atau-faizal-tahir-menang-ajl-25/#comment-127609

Mummy said...

nice entry...

Luca said...

bro..lu ckp lu sms
apsal lu leh nampak dia geleng kepala la, angkat bahu la

lu kencing eh??

Anonymous said...

ABERSHAVIN, sms tu sms nak interview la..nak set masa utk interview..bukan interview guna sms. adoiyai lu ni

Linglung said...

Abershavin - kalau dah susah sgt nak percaya, lu tgk dua link gua bagi ni:

http://jejariruncing.blogspot.com/2011/01/temubual-eksklusif-sokerleaks-bersama.html

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=178075135546551&id=137737622949285&ref=notif&notif_t=share_reply

gua dah penat nak explain. Letak disclaimer pun nak pertikai lagi. Olahan cerita mmg ikut citarasa SokerLeaks. Kalau nak ayat skema, sila baca suratkhabar harian.

Luca said...

haha
rilek r bro
gurau pun xleh

Nina Nazaruddin said...

hahaha. melekek lekek aku gelak.

kareem said...

interview ni buat kat kelate ke KL?

widydib said...

ini interview asli ke fake aku xde hal...tp yg aku x percaye aku boleh bace dialog 2 hamba Allah ini sampai habis...haha...demmit!
goodjob...mmg ini namanya sempoi dan bersahaja.
cadangan: sila interview aidil zafuan...aku nak tgk sempoi ke skema mamat tuh?? ;p

Anonymous said...

superb!

disclaimer dah ada tu, xkan nak tipu lagi kot, boleh kena saman woi..syabas sokerleaks!

Wanee said...

xpcye dpt abiskan entry yg pnjg nie..skew sgt..KF mmg terbaek!
p/s: interview aidil zafuan pulak eh lepas nie.. :)

Rina Rossoneri said...

soalan the best! hahah

honeymyst396 said...

thnxx sokeleaks ...best lah iv nehh!! fahmi mmg best!! haha~

AinChew said...

KFCM... bagus2 setia lah ngn elia.... suke suke.. mmg hang sempoi dow

Anonymous said...

sedap baca :)

Anonymous said...

seyes fahmi nie sngt2 baik orgny~ btuahny elia~^^ keep it up fahmi!!! -yad-

Anonymous said...

haha lawak2...
kalau kfcm tinggal elia,sumpah ak akan bnci gile kat dia..
xnak dia jadik cam mawi..hehe

::Cik Zatie:: said...

kemahhhh molek.Hhaha..suko sore kawe dok baco. hahhaaha(suko lagi)

der,kalu jupo apek lg,kirim sale dio deh

XOXO
(kah kah kah)

mogobja said...

weh! HAHAHA.

Cikli said...

salam sokerleak,

bm dia dapat brape pong mung tanya..

tp jawapan dia memang terbaik....dapat kredit....hahaha padan muka lu.

Lelord said...

heheheh senyum2 jek baca n3 ni

Anonymous said...

usaha yg menarik..lain drp yg lain..2 ibu jari utk korang semua!!

*~Miss Lisa~* said...

soalan memang best gler..KFCM ni mst sorg yg sempoi,otak gle2..jwpn die mmg terbaik la!kalah artis ;)

Anonymous said...

tamsap tamsap!

ika said...

pergh . terbaekkk !

Berto said...

kem spurs cukup terharu diatas kejayaan temubual ini. syabas linglung, syabas. syabas sokerleaks juga

Aslina said...

ko tau aku percaya kat surat khabar pun sebenarnye ade hati nak interview macam ni tapi takut kene pelangkung dengan editor je terus jadik formal...

haha... salute la wey... tulus ikhlas punye interview...

Hakim Zailan said...

kah3!!!klaka gile..hahhah

Nurdiyana Yaccob said...

mmg temubual exclusive...terbaik dari ladang....mmg sempoi la...best sgt baca

aanie said...

hahaah..kelakar la..nak mintak izin share boleh tak??

MamaFarhan said...

hadoiii sakit perut baca temubual ni...kelakar gila... nasib x der org perasan...
steady la bro..

Linglung said...

KEPADA SEMUA PEMBACA/PENYOKONG/PEMINAT/PELAWAT DAN SEGALA MACAM PE-PE YANG BERKAITAN, KALAU MAHU CEDOK TEMUBUAL NI KAMI IZINKAN DENGAN SYARAT MUDAH, PASTIKAN ADA KREDIT NAMA & LINK SOKERLEAKS. DUA BENDA TU ADA KAMI TAK ADA HAL PUNYA.

FOLO KAMI RAPAT_RAPAT. BANYAK LAGI LEAKS YANG AKAN KAMI BAWA NANTI.

*SENYUM

Nurdiyana Yaccob said...

dah cedok...dan dah bagi link kat sokerleaks...dan dah follow juga...hehe

lady-D said...

WAHHHHH..MMG BEST GILER LA TEMUBUAL NI..LAWAK PUN ADE..HEHE

APi said...

jenuh weh nak bace pai abes..

thumbs up..

lady-D said...

dla copy taw separuh je tp dh kredit kat blog ni..tq

Anonymous said...

wow, ganah2! kfcm meme howtt!!

Unknown said...

interview paling sempoi.haha

30 minit semua topik masuk..mantopp la..bab kentut pun termasuk..lawak tol...

student said...

best entry nih...:)

Kelab Kembar Malaysia said...

Huh!! terbaik dari ladang aa nih!! Good job bro!
Gelak sakan aku aku!!

Wikileaks tak macam nih!!!

Keep it Up!!

Lina said...

mmg sempoi lar interview ni hehe...btw dah jd follower yer

Anonymous said...

hahahaha. keeper malaysia ni mmg cool. kita nk yg macam ni la

nur said...

rapat2 disini
ALL IN ONE

awein said...

lawak sgt2..jpan y lurus..syabas...

cikpia said...

terbaek!!!! sumpah aku suka!!!

Phantom said...

mmg terbaikk punya interview

akan ku promot blog ini smbil letak kredit lah.,boleh kan.

Anonymous said...

yer2 jekk.

Ummi Hanie said...

klako le interbiu neh...terbaek dr ladang gandum ;p

to KFCM , menten humble wokehh...people will luv u more! ;0

faizahpaiz said...

kelaka la pulak intebiu nie.. kat opis nie, tengah hot la pasal KFCM.. tak kira mak orang, anak orang, bapak orang.. terbaikla kamu KFCM.. all the best to u.. (eh, sokerleaks nie pun kool jugak la tau..)tetiba baru tau.. hehehe..

Anonymous said...

panas meletup punya intervieww! terbaik!

zaili said...

tak pernah lg aku tgk org interview cmni. hahaha... lawak2!!! terbaekkk




http://inilablogaku.blogspot.com

Anonymous said...

hahahahah...boleh tahan klaka gak apexx ni....

2 thums up!!! :))

_orgMalaySia_

HAIRE said...

har har har…
lawak la interview ni... sempoi...

http://haire-family.blogspot.com/

;lelawangsa.blogspot,com o said...

Comel,
Gile,
& sexylah entri ni.....ada kelainan !

Masy said...

camne nk tgk muka dia pasni. mau terbayang dia tgh kentot time tu, demmmmmm hahaha

zaheeyah said...

nak gelak jerrr rase

pensilpotret said...

good job weh

Super Jeans & Co said...

interviewww amar rohidan! heeeee

Fnd Rocka said...

Bila nak interviu aku lak..nanti aku bg no fon

ibu3sya said...

x pasal2 aku jd minat sokerleaks ni... hahahahaha

hellghast said...
This comment has been removed by the author.
sakinah.senpai said...

sumaph lawak...hehe...
syabas bro.. minat gle kt lu..hehe

Unknown said...

hahahah,,kelakar r..

Tengku Firmino said...

TERBAIK!! TWO Thumbs up..takkan nak series2 jer..sesekali kene berlawak nak tenangkan fikiran..yg lelain..sudi2 ke blog saya..PASAL BOLA JUGAK..huu..http://tengkusidek.blogspot.com

lizmoka said...

good job & sempoi...anak beranak ku like KFCH

Am I An Ace?? said...

izinkan nak copy masuk blog..=)..link dan kredit akn di beri..dont worry be happy..=)

bujal X said...

*kagum.

Ms said...

skrg, ape sudah jadi?? putus tunang suda :p huhu

Cahaya Kehidupan said...

speechless....
"dia ada dengan saya masa saya dari bawah,nama saya naik pun dia sapot saya,nak apa lagi?"

perghh ayat ni betul2 terkesan masa tu,tapi sekarang...hurmm....

meh said...

hahah kuang ajaq eh cap ayam cap ayam