Thursday, January 6, 2011

Ke Laut


Cooking oil


Faking loser oil

Kena 3 gol dengan Blackburn? Okay. Ini serius perlu ke laut! Kalau tak mahu jadi lauk M.U 9 haribulan nanti.


Masa tambahan:
Makwe-makwe yang masih setia dengan Liverpool. Meh ikut abang meh. Kita sokong M.U. Torres da tua. Hernandez pula jom? Pesen makwe suka kelab ikut kekacakan pemain, memang senang nak tarik. Kui Kui Kui.


16 comments:

siggplus said...

booo tak kacak pun

kyrgiakos lagi kacak, muka abang gedang, badan orang gasar

MATAHARI said...

oh sheat, aku butthurt. LOL

nuyulhuda said...

ah. sesikit nak bahan makwe. sesikit nak bahan makwe. tu sigg tu, kau potong gaji dia, hapdet lambat. membuta je malam tu

MOFASAD said...

nuyul!

diam!

the sun said...

masalahnya encik hiro yang hensem, fan liverpool ni setia nak mati.

diorang jenis kuat iman dan hti kental.

keh3x.

p/s: i tetap suka abg botak i walaupun dia dah curang dengan bini dia. at least abg botak i dah taubat. lol

Ariffin Janal said...

hahaha semua awek stock nak sokong skuad malaysia plak la. ape brg pakwe EPL ye tak awek2? hahahhahaha

~fais~ said...

nt ak pk an....semade nk sokong mU ke x..
mgkin da x minat liverpool..
tp tuk mU nt ak pk..
hahahahahaa.
ape2 pon die mmg handsome :))

Abdul Sokerleaks said...

AKU TAK TAHU LAH KENAPA KAU ORANG MASIH TAK SEDAR DAN BERHENTI DARI TULIS BENDA-BENDA CAMNI.

TOLONGLAH, CARILAH IDENTITI KALIAN SENDIRI.

KUTUK NOTTINGHAM FOREST, MISALNYA.

paWANgbuaya1 said...

aik? pesal aku rase lain semacam je ni? haha..

eszol said...

hensem lg koschielny

ajim said...

aku sokong eszol.fabianski pun jambu gak..wakakaka..

nyzm said...

hensem lagi sagna
siap dapat kad merah tu
kahkahkah

MOI said...

tak kacak.

poyotito's said...

Skrtel lagi kacak

kembatolo™ said...

gua pon turut tertarik la der. hahaha.
accelerate mamat ni laju doe. kan?

Saudagar Pauh said...

aku bangga dengan abdul sokerleaks.
kerana beliau.. blog ni makin maju!!!

selamat maju jaya abdul sokerleaks..

fakof.