Friday, January 21, 2011

The Chance - Nike Academy Football

Sebelum apa-apa pun, entri ni aku cedok bulat-bulat dari member aku, Azmirothehero. Aku tukar saiz font je, ekekeh. Beliau sudah pon memberi keizinan untuk entri beliau ni dipost kedalam SokerLeaks, cuma aku tak tanya lagi pengulas-pengulas SokerLeaks yg lain boleh tak meng-copy paste entri yg diizinkan ke dalam Sokerleaks .Tapi aku peduli apa, aku nak post jugak, muahaha!! (bak kata Nami, kita kena la jadi peniru yang berjaya)


THE CHANCE : NIKE ACADEMY FOOTBALL



    
haritu sempat tengok news je pasal the chance ni. The Chance ni peluang lah untuk bakat-bakat terpendam seluruh dunia untuk membuktikan bahawasanya mereka boleh bermain bolasepak dan sekali gus menyertai Nike Football Academy dengan kontak setahun. Apa yang best skali adalah semua peserta adalah dari setiap pelusuk dunia seramai 100 orang sahaja akan diberi peluang untuk bermain selama 3 hari trial untuk merebut 8 tempat untuk terus bermain di nike football academy.
GUESS WHAT??!!Mohammad Zaky Zulkifli mewakili Malaysia

DATE OF BIRTH

11.08.90

LOCATION

Kuala Lumpur, Malaysia

SCOUTING REPORT

Zaky has composure on the pitch and an ability to read the game like an old hand. Quick to react during crucial situations, he is a hardworking player and a natural born leader.

BOOTS

CTR360
          
memang aku LAME sbb lambat nk cerita„bukan apa..aku lupa dohh…haha
TRIAL DIORANG START HARI INI SEBENARNYE..HARI INI 20HB, ESOK DAN LUSA
ANYWAYS…
GOOD LUCK MAT ZAKY
aku stalk mamat ni , setakat ni tak dapat detect lagi la sape awek die..xde awek kot..hmm..kalau ade awek..maybe suatu hari nanti akan jadi famous macam awek Khairul Fahmi che Mat
(Source: nike.com)


*Zaki,Lu dah terer nanti jangan lupa main untuk Spurs. Kalau main liga-Malaysia, makesure main kat Selangor, fahammmakk!!! (yg ni bukan Azmiro tulis, masakan seorang penyokong MU dan Kedah nak tulis statement mcm ni kan?)


*update: Zaki telah pon terkeluar dari perebutan tempat ke Nike Football Academy. Sumber dari saudara Azfar Ridhwan.

8 comments:

sukasuka said...

ahh!!!!..Zaki post kt wall die kt fb die nk main untuk Ipswich

Azrul Hisham said...

pergh...mantap2x...good luck to him :)

Яafi Ahmad said...

gua harap mamat ni berjaya laa bro...jgn asik nk pkir wat asean all star jek...hahaha

Amir Syahir said...

YES!

Anonymous said...

i love football player. super damn cool ;D

Azfar Ridhwan said...

Update: Zaki dah out of The Chance kat London.

Aku rase Nike UK dapat tau post sokerleaks ni. So diorg saje jeopardise harapan Malaysia. Ape la Sokerleaks! :P

Berto said...

azfar: dah kluar dah??adehhh..

Azfar Ridhwan said...

sumber: http://www.facebook.com/SokerLeaks#!/permalink.php?story_fbid=120577114681975&id=100000531174431

12 hours ago