Thursday, January 13, 2011

Perjuangan Menyekat Hegemoni Arab Diteruskan,BANZAI!



Abam Nami hari nieh kita main kurung-kurung lagiew kan?Sebab tak nak model Syria nama Arsene tu kacau Abam Nami,Leah tak sukew taw!

(kau ingat Manager Terbaik Dunia Sepanjang Abad yang tak menang apa-apa since 2004 tu ke je nama Arsene,huh!)

Shalom aleichem kepada semua - hegemoni Arab perlu disekat.Semalam China gagal memanfaatkan walaupun video ucapan Mao berkobar-kobar menyebar propaganda untuk proletariat kaum Tiongkok - namun gagal dengan semangat internasionalisme Qatar yang rata-rata pemainnya berasal dari Senegal dan Uruguay seperti Fabio Cesar Montesin dan juga Lawrence Awuley Quaye.Tetapi jika rancangan Mossad untuk menyekat hegemoni Arab ini berjaya - memerlukan kerjasama Uzbek untuk kalah sambil buat Qatar dan Kuwait bergocoh sampai lebam tapi goalless draw.Emen.

Dan malam ini - team Nippon harus berhadapan dengan tentera Bashar al-Assad dengan semangat penuh berani seperti yang pernah dikatakan oleh pemimpin ulung Tojo Hideiki.Semangat Yamashita yang menakluk Malaya,semangat perwira-perwira yang menakluk Korea yang Berto suka tu serta Manchuria,membuktikan bangsa Nippon bukan satu bangsa yang cepat givap.

Jadi - arahan dari Mossad hendaklah dilaksanakan.Jika gagal misi kali ini,anda kalian harus lakukan harakiri demi menjaga kehormatan bangsa.

Kerjasama Zionis-Nippon dalam Piala Asia ini sejajar dengan Group B - yang dikelilingi negara-negara Arab.Kita mesti mempertahankan kekuatan kita dan menang bersama Syria malam ini!

Toda raba,dan mazel tov kepada skuad Nippon!

TAMIR PARDO
Pengarah,
Agensi Institut Operasi Khas dan Pengintipan
Mossad
Beit Aghion,
9 Smolenskin Street,
off Balfour Street,
97000 JERUSALEM.

2 comments:

noreply@blogger.com said...

Shalom.moga Jepang bisa membantai Suriah malem ini..

Berto said...

arsene tu lawaa, lawa woi..

Jangan gagal lagi nippon, kalau tak, Seppuku jer lah