Friday, January 7, 2011

Kaka In, Higuain Out

Berita baik untuk kem Real Madrid, Kaka back to action y'all! Abam Kaka beraksi kali ke-2 untuk Los Blancos musim ni dengan membawa Real Madrid masuk pusingan siapa kalah dia mati Piala Sepanyol 'Copa Del Rey' peringkat suku akhir. Menang agregat 8-2 cukup buat Mourinho senyum, tapi gua perati senyum dia simpulnya tak berapa nak longgar bila Higuain yang patutnya dah ready untuk main lepas injured itu hari kena hantar operate.

"Aku dah cakap, November hari tu lagi masa awal-awal injured patut hantar dia pergi operate, tapi degil. Sekarang tengok, dah melarat baru nak operate. Striker tinggal sorang je ni woii!", kemain tak puas hati lagi Mourinho. Mahunya tak marah? Abam Karim sorang pilihan striker yang tinggal, selain adik junior Alvaro Morata yang masih mentah. Mampus gua cakap lu!

Suku akhir nanti, Real jumpa Atletico Madrid. Team yang Messi main tu pulak nanti lawan Real Betis. Pendek cerita, kalau dua-dua team lepas quarter dengan semi, Real jumpa Barca nanti di final! Harap-harap Messi tak injured itu jam, kalau tak, geleng kepala la penyokong Messi, eh maafkan gua, penyokong Barca. 


Leaks untuk lu orang yang gua terima dari El Mundo Deportivo, Isnin depan kemungkinan besar Mourinho akan menang Coaching Ballon d'Or 2010 mengalahkan pencabar terdekat, Vicente Del Bosque yang bawak balik World Cup ke Sepanyol. Macam biasa, nada Morinho yang gua suka..

"Aku yang paling layak menang award ni sebab tahun lepas aku menang treble, so jangan cakap banyak. Tapi aku tak harap pun nak menang, lantaklah, aku okay."

16 comments:

Sandokhan said...

Real VS Atletico..game yang menarik untuk ditonton..tu pun kalo kuar estero la..

Shafiq Izwan said...

kerek gila mourinho wakakaka.

MOFASAD said...

DAH KALAH TU diam2 sudah

eszol raar said...

kaka boleh jadi striker gak der

biar ozil jaga amf

pape la

Unknown said...

khairul fahmi..wawawa...x de ke cite die kat siniiii...?

Linglung said...

Sandokhan - kalau estero tayang, gua xkan miss!

Mohd Shafiq Izwan B Abdullah - mourinho ni karakter kerek dia gua suka..kerek tp still deliver apa dia cakap

MOFASAD - ini tugas gua mewakili kem real madrid..kami bukan team 'Standard Kampung'

eszol - mmg maintain 4-5 -1 /4-2-3-1 skrg ni

Kaka last resort kalau abam Karim lemau..tp mmg dia selalu lemau pun, menyirap juga gua

Nurul Syuhada - kahkahkah! sokerleaks xleh selalu feed pembaca dgn cerita KFCM, kalau x nnt mahu kena tukar nama jadi FAHMILEAKS..kehkehkeh

ahmadon the don said...

Real - Barca final??? terbaikk!

Unknown said...

HOI LINGLUNG,

JADI TAK KAU NAK JUMPA AKU NI?

BESOK KAU CUTI KAN? BOLEH LAH DATANG JB NI, AKU BOLEH BAWAK KAU PERGI CAR BOOT SALES JOHO SEKALI.

ALAH, HARI TU TUNJUK HERO SANGAT NAK JUMPA, HARI NI MACAM TIADA TELUR PULAK..

Linglung said...

Aiseh, satu kerja pula gua nak kena spend time dgn lu weekend.

xpelah bedul, kalau dtg damansara nnt roger gua, gua spend masa dgn lu. terima kasih hari2 dtg sokerleaks.

lepas ni, menyalak la sorang2, lu menyalak byk pun, blog ni hidup jugak. kikiki.

mengucap dan istighfar kalau ada masa free. insyaAllah sejuk hati.

Ariffin Janal said...

alah alah, setakat atletico madrid tu ape lah sgt. real madrid kottt~

Unknown said...

CEH, KALAU CAMTU LAIN KALI TAK PAYAH LAH JADI HERO KATA NAK JUMPA AKU.

-MsGoodNite- said...

Ah! ari tu dah kena 0-5, dah cukup bersedia ke nak kena lagi skali...? keh keh keh!

Zaid said...

Kaka antara player paling gila pernah main kat arena bola sepak ni selain Messi, Cristina, dll. aku ingat lagi dulu game Milan-ManUtd, Kaka macam main PES je lawan MU.

offtopik; Sokernet ada Kardio,
Sokerleaks ada Badul.

Seizer said...

kaka.. mari la kat liverpool!

dISEBALIK KEKALAHAN DI BLACKBURN

Amir Syahir said...

kalah je pagi td?

Linglung said...

Ariffin Janal - haaaa, statement tu mmg kemas!

-MsGoodNite- - itu awal lagi, belum blend, skrg kami pakai blender power, tunggu saja nanti.

Hidup Sihat - belum sampai klimaks lagi mamat ni kat real, tapi gua masih bersabar.

Seizer - agak2 Kaka nak ke? kikiki

hiro - kami hantar 3rd team, main suka-suki