Wednesday, January 19, 2011

lu seri, gua menang. kahkahkah!

*entri 101*

sejak gua mula sibuk dalam beberapa minggu ni, komitmen gua terhadap SokerLeaks nampaknya sudah merundum. tapi itu tak bermakna, gua tak sayang SokerLeaks. hari ni, entri ke-100 telah berjaya Sokerleaks kecapi. dengan segala tomohan dan cemuhan yang SokerLeaks terima selama ni, kitorang telah jadikan benda-benda tu sebagai medium untuk Sokerleaks maju ke hadapan.

ya benar, pandangan masyarakat terhadap SokerLeaks ni memang boleh tahan fucker. "SokerLeaks is equal to Sokernet". arggh. jap, kenapa gua bangkitkan balik isu ni? 

baik, berbalik kepada tujuan asal gua menulis entri ni, gua nak beritahu linglung yang pasukan cempiang dia tu seri. itupun kalau dia lupa tengok livescore semalam. so nak dijadikan cerita, team cempiang macam Real tu memang gua rasa tak cukup mampu untuk pintas pasukan klasemen sampai bila-bila, Barca.

opsss. jap lagi ada la pihak yang ngomel kitorang tiru diorang. kahkahkah!

sebenarnya, masalah SokerLeaks ni tak la besar sangat. cuma satu perkataan, manusia boleh bercerai-berai. semua tak perfect bro. itu lu kena faham. tambahan pula, hadirnya Abdul Sokerleaks dalam kancah Sokerleaks ni, seantero dunia sudah anggap Sokerleaks ni macam barang Longwan, baru tapi tak da kualiti. tapi kitorang seluruh warga SokerLeaks tak pernah nak layan Abdul Sokerleaks ni kerana kami masih memegang kuota ini :

 never fight with idiot,they will drag u to their level and beat u with their experience

jadi gua harap, lu orang pandai menilai mana baik mana buruk dengan berdasarkan tiga perinsip, jujur, amanah dan fatonah.

sekian.

Barcelona 8 - 0 Almeria 

Real Madrid 1 - 1 Almeria 

Apa Ada Hal?

p/s : denga cerita Bale nak join Barca. ape betul ke? hwa hwa hwa.

"woi gua terbang woi!"

10 comments:

Berto said...

hoi hoi, selamba je tulis Bale nak ke barca..jentik teloq baru tau..keh keh

Berbo said...

"SokerLeaks is equal to Sokernet". jauh beza bang oi

Cob Nobbler said...

Pembetulan.

People thought Sokernet is like BlackBerry and SokerLeaks is like BlueBerry.

Tapi walau nama BlackBerry gah - BlueBerry lu boleh tengok TV.Tak caya tanya pak sheikh Arab kahkahkah!

??? said...

bodoh...dah xde idea tu pasal la lu org tiru sokernet...bangang bangang bangang

harizchacho said...

barca kalah 1-3 dengan real betis.

APA ADA HAL? kehkehkeh

-MsGoodNite- said...

Barcelona sampai bila-bila!

maCy said...

majulah barisan kite. pedulik kate orang.

alam manusia maju zaman sekarang.
tak kutuk orang tak sah.

ape beta bebel?

daa~ ;D

Linglung said...

harizchacho - ini pesen manusia yg gua suka..ulasan pendek tapi padat!

barca kalah 3-1 dengan betis apa cerita?

keli said...

Sokernet ke, sokerleaks ker xder hal lah....janji rock....heh

Barca kalh 3-1 tu gua x tgk pon...La liga ni game die sume time manusia normal tido....sape yg tgk tuh pegi cek kt doktor balik normal ke x...kakakaka...

Linglung said...

keli - gua masih normal, doktor kata.