Saturday, January 1, 2011

Bongkar: Kisah Pemain, Kondom dan Pelacur!


KISAH BENAR: BONGKAR!

Peringatan: Cerita ini adalah kisah benar daripada pengalaman penulis sendiri yang berada di tempat kejadian. Cerita ini penulis jamin tidak ada dalam mana-mana akhbar atas tanah mahupun bawah tanah, apatah lagi majalah Mangga! Ini eksklusif untuk pembaca SokerLeaks, jadi jangan banyak soal, baca saja.

2004 - Seorang pemain bola sepak Harimau Malaya telah kantoi melakukan hubungan sulit bersama peminatnya di sebuah hotel. Macamana kantoi tu tak payah tahu lebih-lebih. Bersama beberapa rakan, gua berdepan dengan beliau atas tuntutan untuk membela nasib mangsa. Antara persoalan yang ditimbulkan adalah:

1. Bagaimana perkara tersebut boleh terjadi?
2. Bagaimana ketika kejadian pemain tersebut telah bersiap sedia dengan kondom di dalam koceknya dibawa ke bilik hotel?

Sama ada kejadian romen itu atas dasar suka sama suka, itu benda yang tak penting untuk juadah bacaan semua, tapi jawapan kepada 2 persoalan di atas itu yang pihak SokerLeaks ingin tekankan!

1. Kejadian berlaku ketika peminat wanita tersebut ingin menemui beliau atas dasar peminat - pemain bola sepak. Atas hasutan pihak ketiga yang bertanduk dua a.k.a syaiton, berlakulah aksi comolot dan ringan-ringan di dalam kereta beliau. Dek kerana kusyen kereta yang tidak empuk dan ruang dalam kereta yang membataskan aksi-aksi romen, pemain tersebut memutuskan untuk booking bilik hotel.

2. Di hotel, berlakulah aksi romen menggunakan kondom. Ok, ini part yang patut dijadikan teladan, gunakanlah kondom untuk hubungan luar nikah yang selamat dan bebas anak. Kondom ada banyak jenama, Durex, Pleasure dan tak kurang femesnya di 7-E adalah brand Shoot! Cara pakai lu orang tengok sendiri kat You Tube. Apa gila itu pun gua nak ajar? Ok, cukup cerita pasal kondom.

Soalan kami kepada beliau, 

"Mana lu dapat kondom tu?"

"Lu memang niat nak beromen sampai siap singgah 7-E beli kondom?"

Pemain tu jawab, "bukan bro, kondom tu kondom lebih yang aku simpan dalam beg, beli masa game kat oversea, main perempuan kat sana".

Ok, jawapan itu sungguh celaka! Apa yang pihak SokerLeaks kesalkan di sini adalah bukan kerana isu beliau meromen peminatnya, tapi soal beliau beromen dengan pelacur di luar negara lepas beraksi di padang bola dan menyarung jersi Harimau Malaya! Celaka bukan?

Jadi, tak hairanlah kalau ketika itu bola sepak Malaysia tak naik-naik kerana adanya sikap pemain ini macam. Kita ingat dia pergi luar negara berjuang mati-matian atas padang, tapi rupanya mengenjut bermati-matian di ranjang! Lu nak main pelacur, lu main lah brader, apa gua kesah? Tapi jangan la masa tengah trip main untuk negara! Kalau dah sangap sangat, lu pakai duit sendiri book flight, pergi mana tempat pun yang lu suka, mainlah pelacur berapa ramai dan berapa mahal pun yang lu suka! Ya, itu lu punya suka!

Nak tahu siapa pemain tersebut? Cukuplah sekadar pihak SokerLeaks berikan beberapa hint sebagai teka-teki. Tapi betul ke salah, itu kami takkan jawab.

i. Nama beliau mengandungi huruf A.
ii. Pernah menjaringkan gol untuk Malaysia.
iii. Kelahiran Malaysia tulen, bukan import-import macam pemain Indon, Cristian Gonzales.
iv. Masih aktif bermain hingga sekarang dalam Liga Malaysia.
v. Pernah menggunakan kereta nasional, Proton Wira sebagai kenderaan harian, tapi kereta sekarang kemain lagi tau!
vi. Cukup lettewww!!

Kepada barisan pemain Harimau Malaya yang gah mengaum sekarang, pihak SokerLeaks ingatkan di sini, jangan tak pijak bumi! Ingat yang anda semua bawa maruah negara kemana sekalipun anda menyarung jersi berlambangkan bendera negara kita. Nike bukan saja-saja design taruk bendera negara ganti logo FAM kat jersi tu. Tak derr, itu sebab nak menghantukan semula semangat kegemilangan bola sepak negara pada zaman 1970-an dulu yang mana masa tu di jersi pasukan Harimau Malaya tertera gah Jalur Gemilang. Mungkin pengaruh faktor tersebut sedikit sebanyak bubuh feel sang juara dalam semangat pemain muda kita untuk muncul juara AFF Piala Suzuki baru-baru ini.

Jadi, kalau nak hebat di ranjang sekalipun, pastikan anda hebat juga di atas padang! Sekali lagi, tahniah untuk Harimau Malaya daripada pihak SokerLeaks. Kejayaan anda kebanggaan kami!

-Seperti yang dijanjikan SokerLeaks, rahsia bola sepak kini di jari anda!-

23 comments:

Anonymous said...

biar betul????

AdamXis said...

Perrrggg...memang panas!!!

Unknown said...

biase la bile da jadi kegilaan wanita..eehehe

ZR said...

huhhh panas...berapi lidah

Bozu said...

mesti keja laser lagi la ni..

Cik Ieyraa said...

hot.

adre said...

damn!! apesal gua taktau??

Anonymous said...

Nak hint lagi pelisssss!

Anonymous said...

haha rasanya aku tau sapa. kepala dia botak yg pasti! betul ke linglung?

J. Abdullah said...

and this is a big issue because...?

-MsGoodNite- said...

hint tak cukup la... apa nak rahsia2....

mimoxx said...

khalid jamlus la sape lg. no wonder tiap kali game asyik lemah lutut je.lol

khairul farhan said...

Gua nak hint lagi

ayu ariana said...

erk.. macam tau ja.. tapi takkan la.. budak2 lagi kot.. pujaan hati tu.. erk.. minta2 salah orang la.. err..


(lari g bilik air meraung kwat2)


owh tidak !!!!

Ilyasa said...

haha!!xya nk tipu laa sokerleaks,,xbek bukak aib org,da,,jgan na memandai,,podaaa~~

creater said...
This comment has been removed by the author.
Hazwan said...

eddi helmi kah?

admin said...

Akmal Rizal Ahmad Rakhli ???

0pi3 said...

baddrol

Unknown said...

Aidil zafuan?

jick said...

Eh...eh...isssss...togol betul pemain tu,tapi tak pe yang penting nama baik malaysia kurang terjejas....

Unknown said...

Hinttt

Unknown said...

Hinttt