Monday, January 17, 2011

Kenali jenis-jenis Rafael didunia

Mari kita kaji jenis-jenis Rafael di dunia ini.

1) Rafael Van Der Vart

Kacak, hebat, bergaya, awesome. Tapi sayang, game semalam tak berapa on-form. Banyak free-kick dipersia-siakan. Mungkin beliau nak menjaga hati teman sekampungnya, Van Der Sar barangkali??


2) Rafael Da Silva

Ok, aku puji dia sikit. Laju. Aku rasa cuma dia yang boleh celen Gareth Bale stakat ni. Tapi lu ni gopoh sangat la brader. Pasal lu la team Bundesliga gua layak pergi semi Champions League last season lepas lu pergi tekel Ribery. Ni aku nak tanya sikit, lu ada kembar yang main dengan Nogori Sombilan tu kan? Sapo namo erh, haaa Aliff Samsudin. Botui ko tidak?? Apo? Tak konal sapo Alip Samsudin tu. Ekau tengok video ni. Sobijik den cakap!!



3)Rafael Benitez

Bukan main eksen lagi muka ko Benitez. Inter Milan lepaas pecat ko, bukan main bedesup terernya, tak kalah-kalah lagi. Sedih mengenangkan dirimu itu Benitez. Eh, kejap kejap aku nak gelak..Kah kah kah kah kah. Korang  tanya apsal aku gelak?? Tengok la kat gambar atas tu, dia pakai sweater kelab mana? Kah kah kah.


4)Rafael Nadal

Sori aku masuk TennisLeaks kejap yer. 2011 ni memang aku predict tahun dia. Tahun lepas, mamat ni sapu habis semua GrandSlam kecuali Australian Open. Tahun ni memang tahun lu Nadal. Federer?? Dah sampai masa untuk beliau berundur. Jangan lupa saksikan Australian Open 2011 di kaca televisyen rumah anda, dekat mamak tak pasang aku rasa.
  

3 comments:

Leplep said...

rafael da silva ni kederat dia macam babi hutan..anderson pon kederat babi hutan jugak..

babi betei!

master said...

rafael yg atas tu je yg paling ada guna..paling ada. yg bawah tu paling tak ada guna. paling tak ada.

nyzm said...

part rafa benitez tu tk boleh blah

ehh jap jap
aku pun nak gelak la
kahkahkahkahkaH!