Saturday, January 8, 2011

Love Story

Sebenarnya topik ni dah lama giler tapi gua up semula kerana permintaan dari pembaca dan mungkin ada antara peminat bola sepak yang masih tidak mengetahui sifat sebenar pemain kesayangan mereka. Ape-apehal lu orang layan dulu gambar kat bawah ni.



Gua tak nak komen apa-apa,terserahlah kat lu orang nak cakap apa. Masing-masing ada pendapat sendiri ye dak?Tapi bagi gua setakat macam ni okay je lagi.


Daripada scene bangang macam kat atas ni. Gary Neville ni kalau dengan teammate kemain lagi comolot-comolot tapi kalau dengan pemain lawan jahat macam mambra thundercats. Tapi gua syak penyokong Menceceh United semua okay kan,takde hal kan setakat comolot-comolot camni?




Entah kenapa,tiba-tiba gua syak Azwan Ismail tu kalau bukan penyokong Barcelona,mesti penyokong Man U..keh keh keh..

9 comments:

MATAHARI said...

oh hiro. kehkehkeh. kau ghey camni gak ke?

Cob Nobbler said...

saya tengok bola je saya okay!

g0rg0nz said...

butthurt alert , lulz

hiro said...

matahari--geli shialll..comolot dgn makwe lg sedap. xberbulu dkt mulut. xde misai la ngok.

DIYSAR said...

waa sama cam cob nobler, waa tgok bola jaa hahah

cik 18 said...

haha...hiro cam hampeh...

cik-terompah said...

gila laknat..

Hidup Sihat said...

saya cium member, saya okay!

cik Diva said...

gay dow