Saturday, January 8, 2011

Ferdi dan Saudi

Ada member aku cakap ; sori la, aku tak follow lah Asian Cup ni, mcm boringg jer

Ko jangan macam tu jang, Rio Ferdinand mamat England ni pon follow Asian Cup ni, takkan korang yang orang Pan-Asian ni tak layan kot.


Kemon Ferdi, takkan Saudi Arabia kot? 

Kaki judi lain, apa pandangan anda, setuju dengan pilihan Ferdi?

Aku ada tanya sorang mamat kaki judi bola ni, tanya siapa menang Piala Asia nanti? 

Dia jawab, "Gua pilih Liverpool, di bawah kendalian Dalglish, memang ManU kompem kalah game Piala FA nanti"

Enggan meneruskan temubual, aku blah begitu saja. Cilakak, lain tanya lain jawab. 

Yang masih belum terjebak, ingat-ingat sikit pesanan Ferdi kat atas tu. "Do it if its your thing". Kalau bukan ko punya thing, jangan tawww...


*Yo yo o je si Ferdi ni dah stop gambling. 

7 comments:

nyzm said...

terbaek ah abang berto dengan ferdi kahkahkah

Amir Hamzah said...

Mungkin dlm diam dia bet South Korea kot, nk jaga hati kawan :-p

AlpocodelaCruz said...

Bukan jaga hati kawan, dia nak amik hati pelabur arab saudi. suruh beli man u. boleh naik gaji. haha.

tuan director said...

liverpool 2 - man u 1
sapa tgk ajl esok dia gay.hahah

Mengomenlah, membahanlah, menganjinglah, tapi kalau ada kemaluan jangan guna kan anonymous. keh keh keh <--anon mmg xleh guna pon

Cob Nobbler said...

Woi..ingat hukum syariah Ferdi..jangan nak ajar benda2 lagho..kena hudud padan muka..

adre said...

wan perlis - esok gua tegk AJL, gua gay gua ok...kekekekeke

Shafiq Izwan said...

da kene baya kot nie. haha.