Wednesday, January 5, 2011

INTERVIEW AKAN DATANG.....


Safiq Rahim, Kapten skuad kebangsaan Malaysia

Adakah akan berlaku?

Selepas kejayaan linglung menemubual apex di dalam entri terdahulu, pihak SokerLeaks terus melangkah ke hadapan gayanya.

Sudah bersediakah kapten pasukan kebangsaan kita menjawab soalan - soalan panas dari wakil sokerleaks yang kacak ini?

Memandangkan linglung interview apex dekat kedai makan, gua nak interview safiq rahim ni dekat tepi kolam renang. Mungkin sesi photoshoot juga akan berlaku!

Baru cara!

25 comments:

mira ellyna said...

gila-gila hebat.. ;)

Linglung said...

semoga berjaya encik parid! sebelum interbiu tu lu kena asah dulu bakat mengeja..menjawab ye bukan menjawap. kahkahkah!

AlpocodelaCruz said...

BAGUS INI MACHAM!!!

MOFASAD said...

TYPO WOI! HAHAHA

shahirahkhairudin said...

gua jeles nape si Farid MOFASAD leh terlibat? gua nak interbiu deorg jugak.. leh jumpe pemain bola kacak-kacak..

oh gud luck payed bam bam..

Amir Syahir said...

soalan panas boleh bincang dah..keh2.

Cob Nobbler said...

aiseh Safee Sali masih di Kajang?kalau ada - gua nak interview jugak.kahkahkah!

MOFASAD said...

dak2 player selangor semua dekat perth skang ni nami

FLy said...

interview tepi kolam renang ?

deyymmm .. macam majalah manggis plak dah ! wakakak

Anonymous said...

Hehehe...panas2...bagus, ade sessi photoshoot baru org mudah percaye! semoga berjaye Sokerleaks...

Linglung said...

TQ AdamXis fot the great awesome support! Nanti gua cuba usulkan kat boss kami Daniel Sokerleaks utk intebiu supporter terbaik SokerLeaks pulak nanti..hehe

Faaein Himura said...

good luck beb.. =]

Anonymous said...

"dikhuatiri blog ini tidak sama dengan namanya kerana mungkin ada bias mengenai m.u haha" - samir nasri


di petik dari buku biografinya ketika di tanya mengenai sokerleaks

saya said...

soalan pasal cinta silam jangan dilupa...

Amir Syahir said...

pengulas kelab lain malas overtime la
mijae..memang kena basuh dgn daniel kaw2.

ika said...

owww yeahhh ! :D

Aslina said...

tepi kolam renang? phergh... lu tak risau ke nanti majalah manggis tu cilok gamba ;p

heh. gurau je beb.

Zaid said...

jangan tepi loji indah water dah le.

Cob Nobbler said...

kau jangan cerita gossip2 banyak sangat - kang ada pulak rasa lu ni mama juwie..kahkahkah!

Kelab Kembar Malaysia said...

gua tunggu beb!

ajim said...

kasi leleh sokerleaks.aku tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....

Ariffin Janal said...

mofasad, aku bergantung pd kau. kalahkan entry linglung. hehehe

Anonymous said...

kahkahkah

Anonymous said...

tolong lah jangan tanya soalan-soalan mat rempit.

"kau pernah berzina dengan awek kau tu ke?"

tu tahap rempit gila.

Wanturd™ said...

farid. kau nak tanya safiq ke shafiq? demn