Monday, January 10, 2011

Tolong Ingatkan Aku.


Tolong Ingatkan Aku yang Chelsea menang 7-0 tadi.
Tolong Ingatkan Aku lagi yang Lampard ngan Sturridge skor 2 gol, Anelka bantai sebijik, Kalou sebijik, lagi sebijik datang dari langit.
Oh ya, Tolong Ingatkan Aku jugak yang Liverfool kalah LAGI.


Roy Keane sempat ditanya tentang kekalahan bekas kelab bimbingan beliau. Beliau ditemui di Stadium Bukit Jalil tadi.


"Gua da agak akan kalah teruk! Nasib baik gua tarik diri awal awal. Gua pun da agak Ana Raffali menang! Semua ni gua da agak!"

7 comments:

Thaqif Ismail said...

7th heaven! hehe
terbaeekkkk!!!

Shafiq Izwan said...

HAHAHAHAHAH!

AlpocodelaCruz said...

Team sardin der... x yah nak berhappy hour sgt. ha ha!

adre said...

betol tu alpokolobondocruz!

Unknown said...

WOI SOKERNET TIRU ENTRI KITA! JOM MAKI SOKERNET JOM!

master said...

ana rafali punya kerja la ni!

hellghast said...

maki memaki amalan org takde tamadun dan tiada pelajaran...kesian...kurang kasih sayang...