Monday, March 7, 2011

Wira Yang Sebenar



Celake. Siapa kata aku menangis semalam sengaja ataupun buat-buat? Sakit gila.Bukan main-main. Aku mengerang kesakitan tahu tak? Tak percaya?



Sakit 1




Sakit 2
Berdarah ni!


Kau yang putus cinta tu pun menangis 2 minggu. Ni kan pula sampai berdarah ni. Memang patut la aku nangis.


Walaupun kalah. Tapi bermaruah.


Menitik air mata dan darah di medan perang.

Itulah wira yang sebenar!



12 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

ayat2 skema utk menyedapkan ati slps tersungkur... he3 ;-)

hiro said...

memang..kikiki

Berto said...

gua dulu bersunat tak de nak nangis2 pon

hiro said...

lu tak berjuang bermati-matian..

sephia said...

hero mmg camni..

aimannnnnnnn said...

rafael pun hero jugak HAHA

Tengku Sidek said...

gembing la players Man u ni..sikit2 nangis..ok lah tuh kene 3..dah bg diskaun mega sale lagi..hahahaha

Sahrulazhar Tukimin said...

Nani gembeng , penyokong MU pon gembeng....Kat mamak pon nak ngamuk2 xpuas hati...cam la sedare die nani tu...xle terime kekalahan..jerit2 depan tv bukan le tambah gol pon...kalah tetap kalah..
mmg cam ni ke perangai Fan MU????

master said...

Nani lapar! Nani nak susu! nani nak susu!

master said...

nak susu! nak susu!

Pa'tam said...

pondan

hiro said...

waaaa..ngadu kat mak karang!!