Friday, May 6, 2011

oh baby. that's true!


9 comments:

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

Harap harap begitulah

brader kemal said...

tak semudah itu

Cob Nobbler said...

ni jenis mimpi basah lepas tu terus buat teori konspirasi ni jenis gua malas nak dengar..

danial said...

geli mat

Syafiq Joe said...

yakin sgt.....

Acher Md Som said...

vote for setan merah..

red colonies said...

barca!

hans0 said...

takde liquid ke nak pinjam buat tenyeh list tu? nah aku kasi

talkIZcheap! said...

sejak 2006, selepas Barka menang, kelab itali akan menang, kemudian United, tahun 2009, Barka dah menang, lepas tu kelab itali pulak yang menang, maka, tahun ni pastilah United yg menang untuk melengkapkan teori konspirasi kitaran pemenang UCL...