Tuesday, January 4, 2011

Selamat Kembali Kaka

 Celet sikit!

Lepas bercuti lama mengalahkan orang cuti bersalin, Kaka kembali beraksi dengan Real Madrid menentang Getafe awal pagi tadi, kemain lama lagi injured tau. Minit ke-77 Kaka senyum-senyum masuk padang, mengubati rindu peminat beliau.

"Gua nak prove kat orang yang kutuk gua selama ni", kata Kaka dalam temubual sebelum game.

Seperti yang dijanjikan, perfomance lebih kurang 15 minit pagi tadi boleh dikira solid selepas lama tak main.

"Sabar, sabar! Ini baru 1st game gua season ni, gua baru nak panas enjin. Gua dah panas enjin nanti gua kasi letup balik nama gua macam dulu-dulu, lu tunggu!", Kaka memberikan amaran kepada pengkritik beliau.

"Gua dapat ramai kawan kat twitter dan banyak mesej yang bagi sapot sama gua selama gua injured. Terima kasih banyak-banyak. Gua rasa sangat deep!", jelas Kaka selepas game sambil menunjukkan mesej-mesej twitter daripada Blackberrynya. Salah satu tweet yang beliau terima ialah " Cepat-cepat sembuh brader, gua rindu nak tengok lu main" yang dihantar melalui twitter daripada @akulinglung

Ya, gua tweet Kaka tapi haram dia tak reply. Tunggu lepas ni kalau dia tweet gua, jangan harap gua nak reply. Lu jaga baik brader, gua dendam ni!

2 gol daripada Ronaldo dan sebiji daripada Ozil cukup untuk Real Madrid kutip 3 mata di tempat lawan, menang 3-2. Apa ada hal cucuk angin Barca, 2 point je pun! Anytime derr, anytime! 

Sumbat gol tu kerja gua. Sedap hingga menjilat ibu jari. Yummehh!

10 comments:

adre said...

1st??

adre said...

ade special one gua yakin sikit dgn real ni..sbb the special one

Amir Syahir said...

jangan jadi sayur sgt..kah2

Ariffin Janal said...

real dgn barca main kejar2 berdua kat spain. baru nmpk logik, tak mcm kat EPL semua sama2 main kejar2. tak syok~

Linglung said...

Ariffin Janal - kahkahkah! gua tak tahu tu pujian ke kutukan utk la liga..

Cob Nobbler said...

Kaka kalau tak form lagi season ni dia boleh pergi Indonesia - ganti Irwan Syah Pencinta Wanita.

Dah menang Anugerah Pemain Projek Mega Gagal baru nak bersemangat.

master said...

kena penyakit angin pasang mamat ni, tu lama x main

Ariffin Janal said...

kutukan ke kritikan? dua2 boleh broo! hahaha

Anonymous said...

dah bukan zaman dah galacticos ni..hehehehe

Unknown said...

RONALDO!!!