Saturday, October 29, 2011

Tahniah Nogori Sombilan.




Tahniah dari den ucapkan kepado Nogori Sombilan - monang Pialo Malaysia kali ketigo.

Dari penyukung Selangor - yang dah monang tigo puluh duo kali.

7 comments:

KhaiRin said...

udah lettew...asik2 sandarkan pd kenangan...

Cob Nobbler said...

gambar benitez cium tangan ebby yus.
kahkahkah!

naziyatul fatihah said...

adat pertandingan :D

Aqram said...

inilah gambar paling epik dalam sejarah bola sepak dunia sejak turun temurun.

RESPECT THE DON. RESPECT THE YUS!

ganu nelang said...

ehem3 cob nobbler ni penyokong selangor sejati ye...
lebih ultras dari ultras ye...
yang mana pernah sokong man u tapi bilamana tengok ramai penyokong2 man u semua noob, ingat nak juara je, nak menang je, xtau sejarah kelab, men yu mana tempatnye pun tau terus menukar kelab kepada Liverpool...

jadi kalau sejarah diluar sana memang la teramat la tau..mesti Selangor negeri sendiri terlebih tau kan...

kalau nak tnye sikit pasal Selangor ni agak2 cob nobbler sudi x nak jawab...kalau cob nobbler sudi nak jawab saya sedia kemukakan beberapa soalan untuk cob nobbler jawab nanti...kebanyakkan soalan dari saya walau digugel pun xde...sebab saya tau cob nobbler mesti leh jawab punyer tentang apa sahaja mengenai Selangor dan sejarah2 nye kan...

Cob Nobbler said...

ganu nelang:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

not interested to be keyboard warrior

huaarrggghhh.

Sifha said...

patut muka benitez tu tukar Salim, Maschereno tukar Hai-O