Sunday, August 21, 2011

Lawatan Ke Emiriates..



Hi Leplep..!Nak kirim banger and mash tak? kekekekeke!

Semalam aku tukar gambar di Facebook dan Twitter dengan gambar ni - kira-kira 10 orang dalam Twitter follow. Lepas follow aku hamburkan dengan kata-kata nista. Terus unfollow.

Anyway - perlawanan Arsenal dan Liverpool seperti yang Daniel cakap - bukannya penting sangat. Team yang dah berapa tahun tak menang piala ni. Tak kisahlah kan. Baik sandarkan pada kenangan - mahu sandarkan kepada harapan kepada budak-budak.

Anyway - hujan rahmat di Utara London memang banyak membantu pasukan The Reds. Ini kerana imun kanak-kanak tidak tahan hujan sampai demam-demam. Frimpong ultraman jadian pun sampai nak tunjuk jari fuck sebab kuman selsema mula masuk dalam badan.

Jaringan gol sendiri Aaron Ramsey - ramai di Twitter terutamanya fan Arsenal menjerit - nasibbbbb nasibbbb.. Haih, nasib tak nasib lah. Habis yang tahun 1989 English League Cup dulu pun - Arsenal juara kalahkan Liverpool last minute tu pun nasib - tapi Liverpool terima dengan rela hati. Ni nak bising-bising nasib apahal? Macamlah Arsenal tak pernah menang nasib.

Gol kedua seolah-olah menganjing. Dalam hal ini Suarez menambah garam pada luka yang pedih selepas Cesc Fabregas blah, selepas Eboue dan selepas Clichy - pemain terakhir Untouchables blah.

Anyway.......



KUALA LUMPUR 26 Julai 2011:

Penyerang £50 juta Chelsea Fernando Torres berkata bahawa dia masih tidak lupa cara-cara untuk menjaringkan gol.



Sekadar untuk mengingatkan anda Fernando.

p/s:Fuck tiki-taka.

5 comments:

Ariffin Janal said...

kekeke. tak habis2 lg isu tiki taka?

Unknown said...

flop la torres smlm, abis la die AVB da bg warning masih x perform

btw YNWA

dear anies said...

bleh x nk boro meriam tu..nk men meriam buluh..almaklum la raya kn nk dkt

Wadi AR said...

leplep sentap la ni

Ozgur Cek said...

like tiki-taka