Saturday, November 19, 2011

Sukan Sea : Fakri 1 Myanmar 0

In Fakri We Trust. Fakri In My Blood. Fakri Is My Life.


"Siapa yang kata aku kepala bana tu dia memang takde kotey"

14 comments:

muhaimin said...

Fuckri tetap bangang...mahali pon bangang...izzat pon join jd bangang..nasib IBRAHIM S.A bagus

Mohd Fahmi Mohd Yusof said...

In Fakri We Trust. Fakri In My Blood. Fakri Is My Life.


hahaha gasaklah

KhaiRin said...

1/2 half... alahai... fakri...

MENJ said...

LOL tetiba minat Fakri la pulak?

.AtiqahZulaikha. said...

'Terkedu korang,'kata fakri

muhaimin said...

kau tetap bangang fuckri...

alto said...

aku x mengakui gol die...
bola itu bergolek sendiri pd aku...

haadziq said...

beliau tetap bangang walaupun buat gol..tengok dia main buat aku hilang banyak pahala..

Ariffin Janal said...

player paling disebut2 dalam harimau muda. bangang tak sudah.

old_trafford said...

Sapa kat sini rapat ngan JKK FAM..Haha

Suh depa p panggil Safee Sali jadi Striker masa kelayakan Olimpik Nanti.
Tidak payah nak tengok Malaysia main Olimpik 2012.Lepas balik dari sukan SEA nanti Mesti Striker-Striker Malaysia yang tinggi lampai itu penat pastu x leh jaringkan gol pulak.

3 slot availabe untuk Older Player

David Bekham akan disenaraikan dalam skuad England untuk Olimpik

Argentina Vs Brazil Olimpic Beijing 2008

Ronaldinho -21 March 1980 (1980-03-21) (age 31)- 4 tahun = 27 tahun.

Riquelme-June 24, 1978 (1978-06-24) (age 33)- 4 tahun= 29 tahun

Mohd Syihan said...

Err. abang.. abang.. taktau nak kata apa..

-MsGoodNite- said...

ok..ok... fakri score. tp aku ttp x nak dia.

mdfaizal said...

bro old_trafford. player yg dah lebih usia tu boleh main masa Olimpik betul2 la. bukan masa kelayakan.

GGMU said...

England mana main bola olimpik.. next olimpik mungkin first time Britain main bola kt olimpik.