Sunday, November 13, 2011

Sukan Sea : Malaysia 4 Kembungja 1

Menang dengan Kemboja ke, Indogs ke, Gajah putih hatta jadi Champion Sukan Sea yang dikatakan menang pingat emas bola, maka macam menang seluruh temasya sekalipun. Bukannya Presiden FAM akan letak jawatan.

"Kalau Harimau Muda menang, mungkin akan kekal di kerusi ini sampai 12.12.12 pulak. Baru keramat"










Sementara itu di India..








"Deyyy!


Satu sama? Kepala siapa lebih berkilau? Kepala takok? Bincangkan.

12 comments:

Ariffin Janal said...

kahkahkah butuh ape kat sini pun nak bincangkan.

SM said...

main macam takde kepala takuk tak payah nak bawak bincang lagi dah, bawak penerajang telur sekor2 atas padang tu!

d.a.n.y. ^^ a.r.m.a.n.d.o. said...

aokernet pakai kepala bana.. lu orang pakai kepala takuk.. haha.. get a life..

KhaiRin said...

kuang kuang kuang...ada yg kena saman sokerleaks ni hhahahahahahahhaha

Ct Aja said...

hahahahahha, berani mati ni...hahahha

Blog-ku said...

kahkahkahkahakh.. jilaka punya admin. gua gelak baca entry lu tahu

kareem said...

eh...ada bau-bau sokernet la sini...haha

francex said...

hahaha...muka sultan bola ngan dia dialog masuk gila..

Nora Mieza said...

kepala takuk kau mcm mana aqram?
bincangkan tidak kurang 180 patah perkataan.

Aqram said...

pergi mati sama sokernet.
pergi mampus sama lu orang kata sokerleaks sama macam sokernet.

Wan Perlis said...

sapa striker india?
andrien mutu ka?

d.a.n.y. ^^ a.r.m.a.n.d.o. said...

Kahkahkah!