Monday, April 18, 2011

Messi Yang Hilang Akal


Biadab betul kelakuan budak lincah ni. Mentang-mentang dah berada di puncak dunia, dah lupa macamana nak hormat ke orang tua? Aku tak boleh betul budak biadab macam ni..


Budak lincah ni boleh senyum sinis lepas kena carut dengan penontot. Celaka betul. Tapi bila abam Pepe datang nak sound, muka budak lincah ni mula cuak, daripada tengah senyum terus bulat mata dia. Tahu takut! Kah kah kah!

10 comments:

ENCIK TIKUS said...

wtf laa messi..

Linglung said...

Kalau kat Malaysia ni, lunyai budak ni kena..

Tengku Sidek said...

dah bosan imej baik..sesekali nak juga rasa jadik nakal..nama pun budak..hahaha

MOFASAD said...

aku rasa messi dia nak balikkan bola tu. dalam akal dia, dia nak tendang bola tu ke papan iklan tu

mana la taww

Mohd Rasydan said...

rilek ah admin. nape nak butthurt sangat? ini baru dikatakan legend. macam Cantona terajang fan Palace. (:

Linglung said...

menganjing sikit dikatanya aku butthurt..

MOFASAD said...

kah kah kah

Nik Saiful Anuar said...

ni mesti krisis catalan ni, liat btol barca, ape mkn ni??

Ariffin Janal said...

kahkahkah. cemgini dikatakan butthurt? salah tu. butthurt adalah apabila org tidak berpuas hati dgn tindakan marcelo dapatkan penalti.

Berto said...

kemon Real, gua dah buhsan la dgn Barca ni. Nanti bila Real dah power, gua buhsan dgn Real plak, hik hik