Showing posts with label chelsea tak banyak bunyi. Show all posts
Showing posts with label chelsea tak banyak bunyi. Show all posts

Thursday, June 23, 2011

khamis bisu #1



Sunday, May 1, 2011

Terima Kasih London!



Terima Kasih West Ham, 3-0



Terima Kasih Spur, 2-1


Kami akan membawa harapan London dan seluruh umat EPL untuk menghalang Setan Merah dari menakluk liga. Nak harapkan siapa lagi selain Chelsea? Kelab London mana lagi? Arsenal? Emm. Kita tunggu esok.


Hero London.

 

Thursday, March 17, 2011

perkara biasa, perkara biasa.




"Emmm. Perkara biasa la pergi quarter final ni. Emmmmm" bisik Ancelotti riak.




"Menjadi perkara luar biasa aku bermain Champion League kalau masih bersama Liverpool" bisik Torres yang lena dibuai mimpi.



Wednesday, March 2, 2011

"reff bayar! reff bayar!"


 muka celebrate macam dalam video 3gp je gua tengok si luiz ni.

"we still on top league."
"tolong tengok table epl.. tolong2.."
"pale hotak kau la reff! reff bayar! reff bayar!" (baca dengan nada serius)
"gol penalti je. adik gua yang baru isap nenen pun boleh gol."
"minggu ni man nyuew ade due game. kau ingat diorang tak penat ke?"
"abang berbatov kiteww tak masuk awal awal!"
"pale hotak kau la reff! reff bayar! reff bayar!" (masih bernada serius)
"gua tertidur la. kalau gua tengok tadi,takkan kalah la kumpulan red devil ni."

ini adalah koleksi alasan tahap alasan lupe buat kerja sekolah. gua harap esok paper tak mainkan alasan ni.


sementara tuh abang torres kita masih mengintai peluang untuk menjaringkan gol.


Sunday, January 16, 2011

Chelsea mem'burn' Blackburn.

Jangan kejam sangat Lampard.

Lampard tak patut gelakkan macam tuh.
Walaupun menang bergaya tapi Lampard tak patut buat macam ni.
Kesian kat mereka tuh.
Tapi lagi kesian kat team yang kalah 3-1 dengan Blackburn minggu lepas.

Pelik,macamane boleh kalah tuh?
Emmm,kesian.


Monday, January 10, 2011

Tolong Ingatkan Aku.


Tolong Ingatkan Aku yang Chelsea menang 7-0 tadi.
Tolong Ingatkan Aku lagi yang Lampard ngan Sturridge skor 2 gol, Anelka bantai sebijik, Kalou sebijik, lagi sebijik datang dari langit.
Oh ya, Tolong Ingatkan Aku jugak yang Liverfool kalah LAGI.


Roy Keane sempat ditanya tentang kekalahan bekas kelab bimbingan beliau. Beliau ditemui di Stadium Bukit Jalil tadi.


"Gua da agak akan kalah teruk! Nasib baik gua tarik diri awal awal. Gua pun da agak Ana Raffali menang! Semua ni gua da agak!"

Saturday, January 8, 2011

"Gua kecut, Gua Goyang"


Chelsea akan bertemu Ipswich Town esok untuk Piala FA. Selaku juara piala FA 2009 dan 2010, Chelsea pastinya tiada masalah untuk menang dengan riak seriaknya esok. Pengurus Ipswich Town iaitu Roy Keane telah meletak jawatan semalam dan ramai yang berpendapat perlawanan bertemu Chelsea adalah puncanya. Saya pengulas dari Sokerleaks cuba menyelongkar puncanya.

"Gua kecut. Gua goyang la nak lawan Chelsea. Gua taknak amik risiko bila kalah nanti. So gua awal awal la nak tarik diri. Itu je sebab gua." jawab bekas pemain mancecet united ini selepas ditanya.

"Gua respek la juara bertahan ini. Bagi gua,waktu ini adalah waktu terbaik untuk berhenti dari mengurus Ipswich Town sebab gua tak sanggup dikalahkan oleh Chelsea esok." Roy Keane sambung lagi dan hampir menitiskan air mata.

"Pepehal gua ucapkan all the best la untuk Chelsea esok" akhirnya jatuh juga air mata beliau selepas wish kepada Chelsea dan berlari untuk mencari tisu.

2009

2010