Saturday, January 8, 2011

"Gua kecut, Gua Goyang"


Chelsea akan bertemu Ipswich Town esok untuk Piala FA. Selaku juara piala FA 2009 dan 2010, Chelsea pastinya tiada masalah untuk menang dengan riak seriaknya esok. Pengurus Ipswich Town iaitu Roy Keane telah meletak jawatan semalam dan ramai yang berpendapat perlawanan bertemu Chelsea adalah puncanya. Saya pengulas dari Sokerleaks cuba menyelongkar puncanya.

"Gua kecut. Gua goyang la nak lawan Chelsea. Gua taknak amik risiko bila kalah nanti. So gua awal awal la nak tarik diri. Itu je sebab gua." jawab bekas pemain mancecet united ini selepas ditanya.

"Gua respek la juara bertahan ini. Bagi gua,waktu ini adalah waktu terbaik untuk berhenti dari mengurus Ipswich Town sebab gua tak sanggup dikalahkan oleh Chelsea esok." Roy Keane sambung lagi dan hampir menitiskan air mata.

"Pepehal gua ucapkan all the best la untuk Chelsea esok" akhirnya jatuh juga air mata beliau selepas wish kepada Chelsea dan berlari untuk mencari tisu.

2009

2010

5 comments:

Union Equatoriale said...

okeh not bad tapi lawak tu kasi lain stail sikit. kalau tak sokerleaks jadi macam slot raja lawak yang cuba meniru pi mai pi mai tang tu (baca sokernet).

maksud yang lainnya, try jadi raja lawak, buat joke yang ori dan bukan mengingatkan pada sokernet...

apishz said...

lantak ah pi dengan depa.. yang penting dorang rajin update.. lawak pun menarik,,, cuma dia tak diserap nak masuk sokernet, buat blog sendiri.. tak kesah la.. janji aku baca mana2 yg menarik dan rajin mengupdate biar naik hit blog dorang :P

Cob Nobbler said...

Gua rasa kenapa Roy Keane berenti pada hari besok nak lawan Chelsea bukan sebab kecut dengan pemain Chelsea,tapi dia tak nak masuk jail.

Dia dah patahkan kaki player Man City sampai lumpuh seumur hidup,dah bergocoh dengan Patrick Vieira,apa lagi?Takkan nak pukul orang lagi kot?

talkIZcheap! said...

tapi label blog ni memang best, "Chelsea tak banyak bunyi"...

aku cadangkan buat satu lagi label: Chelsea tak banyak menang...

adre said...

talkIZcheap! - yeahhhh! hahaha